Davant l’expansió del mercat web en hebreu i àrab, esdevé important comptar amb la teva pàgina web adaptada a aquests mercats. Per això, a KEN Comunicació desenvolupem plataformes web en format RTL.
En un món cada vegada més digital, els usuaris d’internet creixen a totes les plataformes i, en particular, a països asiàtics i de l’Orient Mitjà. Per aquest motiu, és clau comptar avui amb plataformes dissenyades de dreta a esquerra per vendre productes i serveis en àrab i hebreu.
Totes les pàgines web en llengües que s’escriuen de dreta a esquerra s’han de desenvolupar en format RTL. És a dir, publicar contingut adaptat específicament a grups lingüístics de l’Orient Mitjà, com l’hebreu i l’àrab.
A KEN Comunicació desenvolupem webs en hebreu pensades especialment perquè continguts de tot el món arribin a Israel. Per això, tenim un procés de disseny i escriptura UX que contempla aquesta particularitat des de l’inici del projecte.
En una web en hebreu o àrab els textos s’escriuen i posicionen començant del costat dret, així com la resta dels elements. Botons, menú de navegació, gràfics, footer s’han de col·locar amb la mateixa lògica integral del web.
Encara que apropar-se a aquests mercats pot significar un desafiament, els anys d’experiència de KEN Comunicació ens porten a entendre els negocis i les seves webs i materials de comunicació de manera global, amb una estructura dissenyada des de zero. D’aquesta manera, aconseguim perfeccionar constantment la creació de peces comunicacionals i plataformes digitals, i provar i mesurar les millores aplicades.
A més, la nostra feina amb el desenvolupament de continguts digitals en hebreu per a destinacions d’Espanya ens va portar a comprendre la importància d’una bona indexació en hebreu. Quan es tracta del mercat israelià, és fonamental que cada pàgina web estigui publicada íntegrament en hebreu, a un URL d’Israel i amb key words per una millor indexació. D’aquesta manera s’aconsegueixen resultats positius de tràfic web, audiències i vendes.
Turespaña organitza al setembre el Shalom Spain, un esdeveniment per a promocionar destinacions espanyoles al món del turisme d'Israel.
Gran Canària va participar de les activitats oficials del Pride de Tel Aviv 2022 amb el patrocini de la famosa festa Dreck al port de la ciutat.
El concurs va formar part d'una estratègia promocional de Gran Canària a Israel, planificada i executada per l'equip de KEN Comunicació a Tel Aviv.
KEN Comunicació va organitzar un viatge de familiarització a Gran Canària en el qual van participar reconeguts influencers LGBTIQ+ israelians.
Còrsega 195, Ent. 3, Barcelona, 08036
Ahad Ha’Am 9, Tel Aviv
+34 690 296 893
shalom@kencom.es
Protección de datos
Política de cookies
Propiedad intelectual