El concurs va formar part d’una estratègia promocional de Gran Canària a Israel, planificada i executada per l’equip de KEN Comunicació a Tel Aviv.
Representants del Patronato de Turismo de Gran Canària van viatjar a Israel al juny per fer accions de posicionament de mercat. Especialment, van participar del Pride 2022 de Tel Aviv i la festa Dreck, on van sortejar un viatge per a dues persones a l’illa. El concurs es va difondre a les xarxes pel programa de televisió Erev Tov con Guy Pines, un dels més populars d’Israel.
El concurs es va publicar també al compte d’Instagram oficial de Gran Canària en hebreu, gestionat per KEN Comunicació. És un nou perfil orientat específicament al públic d’Israel i inclou continguts sobre els atractius
turístics de la destinació, com els paisatges naturals, la gastronomia, serveis gai friendly i exclusive, centres de compres i més
Després del llançament del concurs a Erev Tov, els israelians van començar a participar pel viatge. Havien de seguir el compte i comentar amb qui anirien a conèixer Gran Canària. En 24 hores, s’hi van inscriure més de 1.500 usuaris i, després del sorteig, es va comunicar la guanyadora.
El lliurament del premi es farà de manera formal al setembre, quan representants de Gran Canària es presentin a Tel Aviv per, entre altres qüestions, participar del Shalom Spain. A més de presentar les guanyadores, es tractarà d’un esdeveniment d’intercanvi amb la premsa israeliana especialitzada en turisme i influencers que col·laboren amb la difusió de la destinació entre grans audiències d’Israel. La realització del concurs va tenir un abast ampli i segmentat entre el públic d’Israel. Això demostra que accions com aquesta resulten positives a l’hora de promocionar una destinació que és nova per a un mercat potencial. Així mateix, Gran Canària va aconseguir un posicionament estratègic al segment LGBTIQ+ d’Israel el 2022, la qual cosa li permet continuar amb la seva agenda tal com es va planificar.
Turespaña organitza al setembre el Shalom Spain, un esdeveniment per a promocionar destinacions espanyoles al món del turisme d'Israel.
Gran Canària va participar de les activitats oficials del Pride de Tel Aviv 2022 amb el patrocini de la famosa festa Dreck al port de la ciutat.
KEN Comunicació va organitzar un viatge de familiarització a Gran Canària en el qual van participar reconeguts influencers LGBTIQ+ israelians.
A KEN Comunicación ens especialitzem en el desenvolupament de continguts en format RTL i generem les primeres webs d'Espanya en hebreu.
Còrsega 195, Ent. 3, Barcelona, 08036
Ahad Ha’Am 9, Tel Aviv
+34 690 296 893
shalom@kencom.es
Protección de datos
Política de cookies
Propiedad intelectual